Зачинено
  • Понеділок
    09:00 - 18:00
  • Вівторок
    09:00 - 18:00
  • Середа
    09:00 - 18:00
  • Четвер
    09:00 - 18:00
  • П'ятниця
    09:00 - 18:00
  • Субота
    09:00 - 18:00
  • Неділя
    Вихідний
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
TPL_MENU

Не зупиняємося на досягнутому

  • 27.12.2017, 09:20
  • 14274
23 грудня підведено підсумки роботи у 2017 році та визначено пріоритети на наступний рік.

На нараді наголошувалось, що завдяки перегляду логістики внутрішньої роботи, забезпеченню європейських стандартів обслуговування, просуванню нових сервісів послугами центрів «Паспортний сервіс», насамперед з питань оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон і у формі ІD-картки, скористались понад 800 тисяч осіб. Це вдвічі більше ніж минулого року. Також вдалося суттєво збільшити кількість пунктів для прийому громадян у сфері міграції. Сплачені ними кошти адміністративного збору та послуг підприємства у сумі до 400 млн. гривень спрямовано до державного та місцевих бюджетів.

Для нарощування потужностей Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами підприємство придбало близько 200 програмно-технічних комплексів.

Окрема увага була приділена питанням адміністрування Єдиного державного демографічного реєстру, впровадження єдиної служби сервісної підтримки її користувачів, практичної модернізації програмного продукту та функціонального розширення можливостей робочих станцій органів і підрозділів Державної міграційної служби, центрів надання адміністративних послуг, центрів «Паспортний сервіс».

Зміст і значення функціонування ДП «Документ» акумульовані у запропонованих для підприємства кількома сотнями споживачів послуг слоганів, які характеризують його європейські стандарти роботи, зокрема і мешканкою міста Харкова Тетяною Кариловою: «Вартий уваги. Гідний тебе».

Для забезпечення максимального комфортного обслуговування клієнтів визначені пріоритети на 2018 рік, насамперед щодо збільшення пропускної спроможності «Паспортних сервісів», розширення географії функціонування центрів та їх оновлення, подальшої автоматизації процедур і процесів обслуговування людей, масштабування використання мобільних комплексів для задоволення попиту громадян на отримання послуг за місцем проживання/перебування, у тому числі осіб з інвалідністю.